Методичні розробки
План уроку №32
Тема уроку:Обробка верхнього зрізу спідниці поясом і без пояса.
Мета уроку :Навчити учнів обробляти верхній зріз спідниці поясом та обробка верхнього зрізу спідниці обшивкою.
Матеріально-технічне забезпечення уроку:Машина
1022кл., 51Акл., ножиці, кравецькі булавки, нитки №50, праска, прасувальна дошка, тканина.
Тема уроку: Обробка низу брюк різними видами.
Мета уроку: Навчитися обробляти низ брюк різними видами.
Розвиваюча мета уроку: розвивати акуратність, точність в роботі, професійне мислення.
Виховна мета: активізувати пізнавальну діяльність на основі виконання різних методів обробки.
Матеріально-технічне забезпечення уроку: інструкційні картки, зразки послідовності, машина 1022 А кл., 51 А кл., ножиці, голки, нитки, тканина, лінійка, мило, сантиметрова стрічка, кросворд, плакат.
Професія кравця необхідна, адже усі люди носять одяг, і цей одяг пошили чиїсь руки. Наша професія завжди актуальна і необхідна.
Давайте пригадаємо науку про “Василіса Премудра” де цар перевіряв наречених своїх синів:насамперед він вимагав, щоб йому пошили сорочку, потім спекли хліб, в той час це мала вміти робити кожна жінка. І в наш час жінка повинна бути майстринею на всі руки і не тільки жінки.
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 36 с.БАЛИН
Методрозробка
етапу уроку виробничого
навчання з теми
„Обробка рукавів різних видів."
Виконала: майстер в/н
Притуляк.О.С
Вище професійне училище No 36 с.Балин
Методрозробка
уроку на тему:
«Обробка пришивних кокеток з оздобленням»
Підготувала : майстер виробничого напвчання
Притуляк О.С.
Вище професійне училище №36 с.Балин
Методична розробка
уроку виробничого навчання
на тему:
" Обробка застібки блискавки та потайної застібки в штанах "
Виконала майстер в/н
Притуляк О.С.
Вище професійне училище №36 с.Балин
Методична розробка
виховного заходу
на тему:
"Корсети в сучасній моді"
Виконала майстер в/н
Притуляк О.С.
Методична розробка
етапу уроку виробничого навчання
з теми:"Особливості обробки спідниці з клинів"
Науково-методичний центр професійно-технічної освіти
та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників
у Хмельницькій області
та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників
у Хмельницькій області
Випускна Робота
на тему:
«Використання інноваційних технологій в навчальному
процесі»
Виконав: слухач КПК,
майстер в/н професія «Швачка.Кравець»
ВПУ-36 с.Балин
Притуляк Оксана Станіславівна
Керівник: методист лабораторії ПК ДЕР НМЦ
ПТО ПК у Хмельницькій області
Садова Н.П..
Хмельницький – 2018
Навчально – методичний комплекс з виробничого навчання.
Професія: Кравець
Зміст
Анотація.
Техніка безпеки.
Уроки
1. Перевірка і підготовка крою до роботи.
2. Виготовлення комплекту постільної білизни, простирадла, підковдрника, наволочки.
3. Виготовлення виробів постільного та столового асортименту.
4. Навчально виробничі роботи.
Література
Методична розробка уроку
Тема уроку: Обробка халата після 1 примірки
Читати далі...
Тема уроку: Обробка бортів підбортами в «чистий край» у виробах на вилоги.
Мета уроку: Навчити учнів обробляти борти підбортами в «чистий край» у виробах на вилоги. Виховна мета: Виховувати відповідальність перед замовником, точність, акуратність в роботі. Розвиваюча мета: Розвивати уміння, узагальнювати і систематизувати знання Очікувальні результати:
1. Дотримуватися охорони праці.
2. Дотримуватися технічних умов.
3. Дотримуватися самоконтролю під час роботи.
Тип уроку: засвоєння навиків і умінь.
Методи і прийоми навчання: вирішення виробничих завдань.
Дидактичне забезпечення уроку: тести, інструкційні картки, зразки, інтерактивні вправи.
Матеріально-технічне забезпечення уроку: тканина, мило або крейда, ножиці, голки, булавки,
лекало, лінійка, олівець, машини 1022 кл., 51 А кл
Читати далі....
Методична розробка уроку: Обробка бортів підбортами в «чистий край» у виробах на вилоги»
Тема уроку: Обробка бортів підбортами в «чистий край» у виробах на вилоги.
Мета уроку: Навчити учнів обробляти борти підбортами в «чистий край» у виробах на вилоги. Виховна мета: Виховувати відповідальність перед замовником, точність, акуратність в роботі. Розвиваюча мета: Розвивати уміння, узагальнювати і систематизувати знання Очікувальні результати:
1. Дотримуватися охорони праці.
2. Дотримуватися технічних умов.
3. Дотримуватися самоконтролю під час роботи.
Тип уроку: засвоєння навиків і умінь.
Методи і прийоми навчання: вирішення виробничих завдань.
Дидактичне забезпечення уроку: тести, інструкційні картки, зразки, інтерактивні вправи.
Матеріально-технічне забезпечення уроку: тканина, мило або крейда, ножиці, голки, булавки,
лекало, лінійка, олівець, машини 1022 кл., 51 А кл
Читати далі....
Методична розробка уроку: Обробка блузи після І примірки
План уроку
Тема уроку І Обробка блузи після І примірки.
Мета уроку: Навчити учнів
обробляти блузу після І примірки, виправляти дефекти.
Виховна мета: Виховувати
відповідальність перед замовником, точність, акуратність в роботі.
Очікувальні результати:
1 .дотримуватися охорони праці.
2.дотримуватися технічних умов.
З .дотримуватися самоконтролю під час роботи.
Тип уроку:
Закріплення пройденого матеріалу.
Методи і прийоми навчання:
Взаємо навчання,виконання проблемних завдань,самостійне навчання.
Методична розробка уроку Обробка верхнього зрізу спідниці з поясом і без пояса
План уроку №32
Тема уроку:Обробка верхнього зрізу спідниці поясом і без пояса.
Мета уроку :Навчити учнів обробляти верхній зріз спідниці поясом та обробка верхнього зрізу спідниці обшивкою.
Матеріально-технічне забезпечення уроку:Машина
1022кл., 51Акл., ножиці, кравецькі булавки, нитки №50, праска, прасувальна дошка, тканина.
Методрозробка уроку на тему: Обробка низу брюк різними видами
Тема уроку: Обробка низу брюк різними видами.
Мета уроку: Навчитися обробляти низ брюк різними видами.
Розвиваюча мета уроку: розвивати акуратність, точність в роботі, професійне мислення.
Виховна мета: активізувати пізнавальну діяльність на основі виконання різних методів обробки.
Матеріально-технічне забезпечення уроку: інструкційні картки, зразки послідовності, машина 1022 А кл., 51 А кл., ножиці, голки, нитки, тканина, лінійка, мило, сантиметрова стрічка, кросворд, плакат.
Читати далі.....
План уроку № 77
Тема уроку: Кінцева обробка блузи.
Час роботи 6 годин.
Мета уроку: навчитися проводити кінцеву обробку
Блузи.
Виховна мета: виховувати відповідальність перед замовником.
Очікувальні результати: 1 .Дотримуватися охорони праці.
2.Дотримуватися технічних умов при виконанні кінцевої обробки блузи.
3.Дотримуватися самоконтролю під час роботи.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Форма
організація навчальної діяльності: робота в командах.
Дидактичне забезпечення: тести, зразки вузлів, зразки виробів, інструкційні картки, контрольні запитання.
Матеріально -технічне забезпечення: виріб, мило, ножиці, голки, лінійка, праска, машина 25А класу.
Методична розробка уроку виробничого навчання: «Кінцева обробка блузи»
План уроку № 77
Тема уроку: Кінцева обробка блузи.
Час роботи 6 годин.
Мета уроку: навчитися проводити кінцеву обробку
Блузи.
Виховна мета: виховувати відповідальність перед замовником.
Очікувальні результати: 1 .Дотримуватися охорони праці.
2.Дотримуватися технічних умов при виконанні кінцевої обробки блузи.
3.Дотримуватися самоконтролю під час роботи.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Форма
організація навчальної діяльності: робота в командах.
Дидактичне забезпечення: тести, зразки вузлів, зразки виробів, інструкційні картки, контрольні запитання.
Матеріально -технічне забезпечення: виріб, мило, ножиці, голки, лінійка, праска, машина 25А класу.
Виховний захід: Шиючі зірки
Професія кравця необхідна, адже усі люди носять одяг, і цей одяг пошили чиїсь руки. Наша професія завжди актуальна і необхідна.
Давайте пригадаємо науку про “Василіса Премудра” де цар перевіряв наречених своїх синів:насамперед він вимагав, щоб йому пошили сорочку, потім спекли хліб, в той час це мала вміти робити кожна жінка. І в наш час жінка повинна бути майстринею на всі руки і не тільки жінки.
Читати далі.....
Щодня ми ходимо в магазин, на роботу, в гості, просто на прогулянку з подругами або зі своєю компанією. Щодня ми піддаємося оцінці тих, що оточують. І саме тому, кожного разу, коли жінка відправляється в магазин прикупити одяг, у неї розбігаються очі і вона стає схожа на беззахисна істота, яка оточена хижаками.
Напевно, так воно і є, ось тільки в ролі хижаків зараз виступають консультанти і продавці. А навіщо ми приходимо в магазин? Щоб поповнити свій гардероб речами, в яких ми запаморочливо виглядатимемо. Консультанти це розуміють, починають розхвалювати вибрану нами дрібницю або ж пропонують що-небудь подорожче, але дуже красиве і надзвичайне. Саме тому жінкам дуже легко помилитися в своєму виборі відповідного одягу.
Виховний захід на тему: Вибір стилю в одязі поради жінкам.
Щодня ми ходимо в магазин, на роботу, в гості, просто на прогулянку з подругами або зі своєю компанією. Щодня ми піддаємося оцінці тих, що оточують. І саме тому, кожного разу, коли жінка відправляється в магазин прикупити одяг, у неї розбігаються очі і вона стає схожа на беззахисна істота, яка оточена хижаками.
Напевно, так воно і є, ось тільки в ролі хижаків зараз виступають консультанти і продавці. А навіщо ми приходимо в магазин? Щоб поповнити свій гардероб речами, в яких ми запаморочливо виглядатимемо. Консультанти це розуміють, починають розхвалювати вибрану нами дрібницю або ж пропонують що-небудь подорожче, але дуже красиве і надзвичайне. Саме тому жінкам дуже легко помилитися в своєму виборі відповідного одягу.
“Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.
ОтветитьУдалить