Методичні розробки

Методичні розробки

ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 36 с.БАЛИН



Методрозробка

етапу уроку виробничого

навчання з теми

„Обробка рукавів різних видів."

Виконала: майстер в/н
Притуляк.О.С




Вище професійне училище No 36 с.Балин


Методрозробка 
уроку на тему:
«Обробка пришивних кокеток з оздобленням»

Підготувала : майстер виробничого напвчання
Притуляк О.С.





Вище професійне училище №36 с.Балин



  

  
Методична розробка

уроку виробничого навчання
на тему:
" Обробка застібки блискавки та потайної застібки в штанах "




Виконала майстер в/н
Притуляк О.С.




Вище професійне училище №36 с.Балин





Методична розробка

виховного заходу 
на тему:
"Корсети в сучасній моді"




Виконала майстер в/н
Притуляк О.С.



Методична розробка 
етапу уроку виробничого навчання 
з теми:"Особливості обробки спідниці з клинів"



Науково-методичний центр професійно-технічної освіти 
та підвищення кваліфікації  інженерно-педагогічних працівників
у Хмельницькій області




Випускна  Робота

 на тему:
«Використання інноваційних технологій в навчальному процесі»

    
Виконав:  слухач КПК,
майстер в/н професія «Швачка.Кравець»
ВПУ-36 с.Балин
Притуляк Оксана Станіславівна

Керівник: методист лабораторії ПК ДЕР НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області
Садова Н.П..




Хмельницький – 2018

Навчально – методичний комплекс з виробничого навчання.
Професія: Кравець


Зміст
Анотація.
Техніка безпеки.
Уроки
1. Перевірка і підготовка крою до роботи. 
2. Виготовлення комплекту постільної білизни, простирадла, підковдрника, наволочки.
3. Виготовлення виробів постільного та столового асортименту.
4. Навчально виробничі роботи.
Література


Методична розробка уроку

Тема уроку: Обробка халата після 1 примірки

Читати далі...


Методична розробка уроку: Обробка бортів підбортами в «чистий край» у виробах на вилоги»


Тема уроку: Обробка бортів підбортами в «чистий край» у виробах на вилоги.

Мета уроку: Навчити учнів обробляти борти підбортами в «чистий край» у виробах на вилоги. Виховна мета: Виховувати відповідальність перед замовником, точність, акуратність в роботі. Розвиваюча мета: Розвивати уміння, узагальнювати і систематизувати знання Очікувальні результати:

1. Дотримуватися охорони праці.

2. Дотримуватися технічних умов.

3. Дотримуватися самоконтролю під час роботи.

Тип уроку: засвоєння навиків і умінь.

Методи і прийоми навчання: вирішення виробничих завдань.

Дидактичне забезпечення уроку: тести, інструкційні картки, зразки, інтерактивні вправи.

Матеріально-технічне забезпечення уроку: тканина, мило або крейда, ножиці, голки, булавки,

лекало, лінійка, олівець, машини 1022 кл., 51 А кл

Читати далі....

Методична розробка уроку: Обробка блузи після І примірки



План уроку

Тема уроку І Обробка блузи після І примірки.

Мета уроку: Навчити учнів

обробляти блузу після І примірки, виправляти дефекти.

Виховна мета: Виховувати

відповідальність перед замовником, точність, акуратність в роботі.

Очікувальні результати:

1 .дотримуватися охорони праці.

2.дотримуватися технічних умов.

З .дотримуватися самоконтролю під час роботи.

Тип уроку:

Закріплення пройденого матеріалу.

Методи і прийоми навчання:

Взаємо навчання,виконання проблемних завдань,самостійне навчання.




Методична розробка уроку Обробка верхнього зрізу спідниці з поясом і без пояса


План уроку №32

Тема уроку:Обробка верхнього зрізу спідниці поясом і без пояса.

Мета уроку :Навчити учнів обробляти верхній зріз спідниці поясом та обробка верхнього зрізу спідниці обшивкою.

Матеріально-технічне забезпечення уроку:Машина

1022кл., 51Акл., ножиці, кравецькі булавки, нитки №50, праска, прасувальна дошка, тканина.



Методрозробка уроку на тему: Обробка низу брюк різними видами


Тема уроку: Обробка низу брюк різними видами.

Мета уроку: Навчитися обробляти низ брюк різними видами.

Розвиваюча мета уроку: розвивати акуратність, точність в роботі, професійне мислення.

Виховна мета: активізувати пізнавальну діяльність на основі виконання різних методів обробки.

Матеріально-технічне забезпечення уроку: інструкційні картки, зразки послідовності, машина 1022 А кл., 51 А кл., ножиці, голки, нитки, тканина, лінійка, мило, сантиметрова стрічка, кросворд, плакат.

Читати далі.....


Методична розробка уроку виробничого навчання: «Кінцева обробка блузи»


План уроку № 77

Тема уроку: Кінцева обробка блузи.

Час роботи 6 годин.

Мета уроку: навчитися проводити кінцеву обробку

Блузи.

Виховна мета: виховувати відповідальність перед замовником.

Очікувальні результати: 1 .Дотримуватися охорони праці.

2.Дотримуватися технічних умов при виконанні кінцевої обробки блузи.

3.Дотримуватися самоконтролю під час роботи.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Форма

організація навчальної діяльності: робота в командах.

Дидактичне забезпечення: тести, зразки вузлів, зразки виробів, інструкційні картки, контрольні запитання.

Матеріально -технічне забезпечення: виріб, мило, ножиці, голки, лінійка, праска, машина 25А класу.





Виховний захід: Шиючі зірки



Професія кравця необхідна, адже усі люди носять одяг, і цей одяг пошили чиїсь руки. Наша професія завжди актуальна і необхідна.

Давайте пригадаємо науку про “Василіса Премудра” де цар перевіряв наречених своїх синів:насамперед він вимагав, щоб йому пошили сорочку, потім спекли хліб, в той час це мала вміти робити кожна жінка. І в наш час жінка повинна бути майстринею на всі руки і не тільки жінки.

Читати далі.....


Виховний захід на тему: Вибір стилю в одязі поради жінкам.



Щодня ми ходимо в магазин, на роботу, в гості, просто на прогулянку з подругами або зі своєю компанією. Щодня ми піддаємося оцінці тих, що оточують. І саме тому, кожного разу, коли жінка відправляється в магазин прикупити одяг, у неї розбігаються очі і вона стає схожа на беззахисна істота, яка оточена хижаками.

Напевно, так воно і є, ось тільки в ролі хижаків зараз виступають консультанти і продавці. А навіщо ми приходимо в магазин? Щоб поповнити свій гардероб речами, в яких ми запаморочливо виглядатимемо. Консультанти це розуміють, починають розхвалювати вибрану нами дрібницю або ж пропонують що-небудь подорожче, але дуже красиве і надзвичайне. Саме тому жінкам дуже легко помилитися в своєму виборі відповідного одягу.

1 комментарий:

  1. “Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.

    ОтветитьУдалить

Головна сторінка

Професія «Кравець»   Професія кравця має давню історію, і в усі часи вона вважалась почесною, адже від виконавського таланта і смаку ...